Kalendarium wydarzeń
Piękno, które objawia się w brzydocie porzuconych, wygnanych przez czas matryc – elewacji przyjmuje inną postać w dziele sztuki. Stare mury, odpryski wiekowych ścian nie są już zniszczonymi i niepożądanymi obiektami, lecz bytami, samoistnie funkcjonującymi znakami, częściowo uwolnionymi z hierarchii odniesień, wkraczającymi w obszar abstrakcyjnego obrazowania. Poprzez sztukę podejmuję próbę przezwyciężenia czasu, wysiłek zatrzymania tego, co przemija, połączenia przeszłości i teraźniejszości. Pamięć zakłada swoisty akt odkupienia, zapamiętane zostaje ocalone. To, co się zapomina ulega odrzuceniu. Zapomniane, ukryte, odrzucone wydobywam, ujawniam,…
Piękno, które objawia się w brzydocie porzuconych, wygnanych przez czas matryc – elewacji przyjmuje inną postać w dziele sztuki. Stare mury, odpryski wiekowych ścian nie są już zniszczonymi i niepożądanymi obiektami, lecz bytami, samoistnie funkcjonującymi znakami, częściowo uwolnionymi z hierarchii odniesień, wkraczającymi w obszar abstrakcyjnego obrazowania. Poprzez sztukę podejmuję próbę przezwyciężenia czasu, wysiłek zatrzymania tego, co przemija, połączenia przeszłości i teraźniejszości. Pamięć zakłada swoisty akt odkupienia, zapamiętane zostaje ocalone. To, co się zapomina ulega odrzuceniu. Zapomniane, ukryte, odrzucone wydobywam, ujawniam,…
Piękno, które objawia się w brzydocie porzuconych, wygnanych przez czas matryc – elewacji przyjmuje inną postać w dziele sztuki. Stare mury, odpryski wiekowych ścian nie są już zniszczonymi i niepożądanymi obiektami, lecz bytami, samoistnie funkcjonującymi znakami, częściowo uwolnionymi z hierarchii odniesień, wkraczającymi w obszar abstrakcyjnego obrazowania. Poprzez sztukę podejmuję próbę przezwyciężenia czasu, wysiłek zatrzymania tego, co przemija, połączenia przeszłości i teraźniejszości. Pamięć zakłada swoisty akt odkupienia, zapamiętane zostaje ocalone. To, co się zapomina ulega odrzuceniu. Zapomniane, ukryte, odrzucone wydobywam, ujawniam,…
Piękno, które objawia się w brzydocie porzuconych, wygnanych przez czas matryc – elewacji przyjmuje inną postać w dziele sztuki. Stare mury, odpryski wiekowych ścian nie są już zniszczonymi i niepożądanymi obiektami, lecz bytami, samoistnie funkcjonującymi znakami, częściowo uwolnionymi z hierarchii odniesień, wkraczającymi w obszar abstrakcyjnego obrazowania. Poprzez sztukę podejmuję próbę przezwyciężenia czasu, wysiłek zatrzymania tego, co przemija, połączenia przeszłości i teraźniejszości. Pamięć zakłada swoisty akt odkupienia, zapamiętane zostaje ocalone. To, co się zapomina ulega odrzuceniu. Zapomniane, ukryte, odrzucone wydobywam, ujawniam,…
Piękno, które objawia się w brzydocie porzuconych, wygnanych przez czas matryc – elewacji przyjmuje inną postać w dziele sztuki. Stare mury, odpryski wiekowych ścian nie są już zniszczonymi i niepożądanymi obiektami, lecz bytami, samoistnie funkcjonującymi znakami, częściowo uwolnionymi z hierarchii odniesień, wkraczającymi w obszar abstrakcyjnego obrazowania. Poprzez sztukę podejmuję próbę przezwyciężenia czasu, wysiłek zatrzymania tego, co przemija, połączenia przeszłości i teraźniejszości. Pamięć zakłada swoisty akt odkupienia, zapamiętane zostaje ocalone. To, co się zapomina ulega odrzuceniu. Zapomniane, ukryte, odrzucone wydobywam, ujawniam,…
Piękno, które objawia się w brzydocie porzuconych, wygnanych przez czas matryc – elewacji przyjmuje inną postać w dziele sztuki. Stare mury, odpryski wiekowych ścian nie są już zniszczonymi i niepożądanymi obiektami, lecz bytami, samoistnie funkcjonującymi znakami, częściowo uwolnionymi z hierarchii odniesień, wkraczającymi w obszar abstrakcyjnego obrazowania. Poprzez sztukę podejmuję próbę przezwyciężenia czasu, wysiłek zatrzymania tego, co przemija, połączenia przeszłości i teraźniejszości. Pamięć zakłada swoisty akt odkupienia, zapamiętane zostaje ocalone. To, co się zapomina ulega odrzuceniu. Zapomniane, ukryte, odrzucone wydobywam, ujawniam,…
Piękno, które objawia się w brzydocie porzuconych, wygnanych przez czas matryc – elewacji przyjmuje inną postać w dziele sztuki. Stare mury, odpryski wiekowych ścian nie są już zniszczonymi i niepożądanymi obiektami, lecz bytami, samoistnie funkcjonującymi znakami, częściowo uwolnionymi z hierarchii odniesień, wkraczającymi w obszar abstrakcyjnego obrazowania. Poprzez sztukę podejmuję próbę przezwyciężenia czasu, wysiłek zatrzymania tego, co przemija, połączenia przeszłości i teraźniejszości. Pamięć zakłada swoisty akt odkupienia, zapamiętane zostaje ocalone. To, co się zapomina ulega odrzuceniu. Zapomniane, ukryte, odrzucone wydobywam, ujawniam,…
Piękno, które objawia się w brzydocie porzuconych, wygnanych przez czas matryc – elewacji przyjmuje inną postać w dziele sztuki. Stare mury, odpryski wiekowych ścian nie są już zniszczonymi i niepożądanymi obiektami, lecz bytami, samoistnie funkcjonującymi znakami, częściowo uwolnionymi z hierarchii odniesień, wkraczającymi w obszar abstrakcyjnego obrazowania. Poprzez sztukę podejmuję próbę przezwyciężenia czasu, wysiłek zatrzymania tego, co przemija, połączenia przeszłości i teraźniejszości. Pamięć zakłada swoisty akt odkupienia, zapamiętane zostaje ocalone. To, co się zapomina ulega odrzuceniu. Zapomniane, ukryte, odrzucone wydobywam, ujawniam,…
Piękno, które objawia się w brzydocie porzuconych, wygnanych przez czas matryc – elewacji przyjmuje inną postać w dziele sztuki. Stare mury, odpryski wiekowych ścian nie są już zniszczonymi i niepożądanymi obiektami, lecz bytami, samoistnie funkcjonującymi znakami, częściowo uwolnionymi z hierarchii odniesień, wkraczającymi w obszar abstrakcyjnego obrazowania. Poprzez sztukę podejmuję próbę przezwyciężenia czasu, wysiłek zatrzymania tego, co przemija, połączenia przeszłości i teraźniejszości. Pamięć zakłada swoisty akt odkupienia, zapamiętane zostaje ocalone. To, co się zapomina ulega odrzuceniu. Zapomniane, ukryte, odrzucone wydobywam, ujawniam,…
Piękno, które objawia się w brzydocie porzuconych, wygnanych przez czas matryc – elewacji przyjmuje inną postać w dziele sztuki. Stare mury, odpryski wiekowych ścian nie są już zniszczonymi i niepożądanymi obiektami, lecz bytami, samoistnie funkcjonującymi znakami, częściowo uwolnionymi z hierarchii odniesień, wkraczającymi w obszar abstrakcyjnego obrazowania. Poprzez sztukę podejmuję próbę przezwyciężenia czasu, wysiłek zatrzymania tego, co przemija, połączenia przeszłości i teraźniejszości. Pamięć zakłada swoisty akt odkupienia, zapamiętane zostaje ocalone. To, co się zapomina ulega odrzuceniu. Zapomniane, ukryte, odrzucone wydobywam, ujawniam,…
Piękno, które objawia się w brzydocie porzuconych, wygnanych przez czas matryc – elewacji przyjmuje inną postać w dziele sztuki. Stare mury, odpryski wiekowych ścian nie są już zniszczonymi i niepożądanymi obiektami, lecz bytami, samoistnie funkcjonującymi znakami, częściowo uwolnionymi z hierarchii odniesień, wkraczającymi w obszar abstrakcyjnego obrazowania. Poprzez sztukę podejmuję próbę przezwyciężenia czasu, wysiłek zatrzymania tego, co przemija, połączenia przeszłości i teraźniejszości. Pamięć zakłada swoisty akt odkupienia, zapamiętane zostaje ocalone. To, co się zapomina ulega odrzuceniu. Zapomniane, ukryte, odrzucone wydobywam, ujawniam,…